Trening Agility z Tereza Králová i Lucie Dostálová

27 Czer

Przy okazji wyjazdu do Gliwic postanowiłam przed zawodami sprawdzić strefy i ogarnięcie swe i swojego psa na treningu agility prowadzonym przez dwie przesympatyczne Czeszki – Tereze i Lucie. Oba treningi – choć były bardzo różne od siebie – bardzo mi się podobały. Tereza od początku do końca miała swój plan jak powinniśmy pobiec ustawiony przez nią tor. Muszę przyznać, że wskazówki które mi dała trochę zrewolucjonizowały moje bieganie – mam nadzieję wykorzystywać TE szalone zmiany jak najczęściej. Natomiast Lucie dawała nam więcej swobody, korygując błędy i podpowiadając rozwiązania.
Suka miała 100% stref, pomimo tego że była dziczkiem jak zawsze, dawała się bardzo fajnie prowadzić i PRAWIE się nie rozpraszała. Niestety dla niej nie ma czegoś takiego jak przerwa – jeśli jest przerwa to trzeba sprawdzić czy na torze obok nie dzieje się coś ciekawego :)
Myślę poważnie o zaproszeniu jednej z Pań do Szczecina w przyszłym roku. No cóż, zobaczymy :)

Skomentuj

