25 – 26 czerwca, Gliwice

30 Czer

W dniach 25 – 26 czerwca brałyśmy udział w zawodach agility w Gliwicach. Atmosfera wspaniała, pogoda w kratkę- raz upał raz deszcz, fantastyczny, uśmiechnięty sędzia, mega mega fajne torki do biegania, świetni ludzie dookoła – cóż chcieć więcej :D Niestety mój pies w agilitowym amoku zapomniał zupełnie o zatrzymywanej kładce. Wobec czego na każdym właściwie przebiegu musiałam ją sama zdyskwalifikować i powtórzyć przeszkodę. No dobra, i w niedzielę ja też nie ogarnęłam i zdisowałam ją przepięknie prowadząc ją na skok w dal na ukos zamiast na hopkę. Dużo postanowień po tych startach, dużo spostrzeżeń – naprawdę nie mogę się doczekać następnych co by sprawdzić, czy nowe metody pomogą na dzika zaklętego w ciele mojego Fuferka :)
Z pozytywów – suka przyspieszyła, ja się ogarnęłam i wreszcie znalazłam metodę na zapamiętywanie torów! – dzięki Zuz!!

Poniżej trochę filmów i galeria zdjęć:

a1 niedziela:

aOpen sobota:

Galeria zdjęć:

komentarze 2 to “25 – 26 czerwca, Gliwice”

  1. that site 25 kwietnia 2013 @ 10:50 am #

    Heya i am for the first time here. I found this board and
    I find It really useful & it helped me out a lot.
    I hope to give something back and help others like you aided me.

  2. dorothy 19 marca 2013 @ 10:36 pm #

    After exploring a handful of the articles on your site, I truly
    appreciate your way of blogging. I book marked it to my bookmark website
    list and will be checking back in the near future.
    Take a look at my website too and tell me what you think.

Skomentuj

